Moderna tehnologija koja stoji iza 67000 članova Hajduka u 4 mjeseca

WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Facebook

U prostorijama „Akceleratora“ na Zagrebačkom velesajmu održan je meetup „67000 zašto CRM“ na kojem su brojni okupljeni imali priliku upoznati se s tehnološkom stranom nevjerojatnog postignuća, 67000 članova Hajduka u tek četiri mjeseca.

Na početku prezentacije predstavljeni su govornici koji su odigrali značajnu ulogu u ostvarenju rekordnog broja članova, iz perspektive CRM sustava. Svoje dojmove i iskustva u sat vremena podijelili su Teo Prkić, voditelj Odjela za članstvo, Domagoj Piplica volonter Našeg Hajduka te Franjo Garić, senior konzultant Maven Mulea i Filip Novak, regionalni voditelj prodaje Salesforcea.

Prezentaciju je započeo Domagoj Piplica te u detalje razložio tehnološki aspekt onoga što je gotovo 70000 navijača učinilo u ovih 4 mjeseca.

– Cijeli proces učlanjivanja, neovisno na koji način se osoba učlani, prođe kroz naš članski sustav pa možemo s ponosom reći kako su kroz sustav u četiri mjeseca prošli milijuni podataka o članovima koji će pomoći u daljnjoj komunikaciji i podršci prema njima, otkrio je ove sjajne brojke Piplica.  

Zatim je nastavio Teo Prkić te pojasnio kako je ovaj sustav omogućio ostvarenje rekordnih brojki članova Hajduka.

– Brojke koje nam najbolje govore o brzini i pomoći koju nam je ovaj sustav donio su one koje smo imali u prva dva mjeseca učlanjivanja. Prosječno je dnevno pristizalo više od tisuću uplata koje je bilo potrebno obraditi. Kako bi to bilo moguće cijeli niz procesa je trebao biti automatiziran što je ostvareno prije početka članske godine te je rezultiralo nevjerojatnim skokovima brojke članova iz dana u dan, otkrio je Prkić tajnu koja se krije iza teško zamislivih dnevnih brojki članova s početka godine.

Kako bi cijeli sustav u potpunosti funkcionirao zadužen je Maven Mule, partnerska tvrtka Salesforcea u Hrvatskoj, a njihovu perspektivu ove suradnje izložio je Franjo Garić, senior konzultant Maven Mulea.

– Naš Hajduk je bio pionir u Republici Hrvatskoj i prva neprofitna organizacija koja je prešla na ovaj moderni sustav koji joj je u konačnosti značajno pomogao u ostvarenju rekordnog broja članova u više od 110 godina dugoj povijesti Hajduka, prepričao je Garić kako je počela suradnja Maven Mulea i Našeg Hajduka.

Posljednji se prisutnima obratio regionalni voditelj prodaje Salesforcea Filip Novak te kao dio tvrtke koja uz Odjel za članstvo Hajduka radi i s Inter Milanom koji je tek nakon Hajduka krenuo s razvojem ove tehnologije.

– Cijela ova priča je jako inspirativna. Ona odlično pokazuje kako su navijačka strast i volonterizam na najbolji način iskoristili tehnologiju kojom se mi kao Salesforce bavimo. Kroz razvoj sustava navijač je stavljen u središte pozornosti te im pružio najbolje moguće člansko iskustvo, opisao je Novak, iz svog bogatog iskustva, posebnosti ove suradnje.   

Po završetku prezentacije okupljeni su nastavili s razmjenom iskustava te razgovorom o novim idejama na koji način unaprijediti članstvo u Hajduku.