Na temelju članka 21. Statuta, Upravni odbor Udruge „Naš Hajduk“, Zrinsko-Frankopanska 17, Split OIB: 94840720718, poziva sve članove Udruge na:
R E D O V I T U
SJEDNICU SKUPŠTINE
I. Redovita sjednica skupštine Udruge „Naš Hajduk“ održat će se dana 17. kolovoza 2018. godine, s početkom u 19:11 sati, u dvorani Fakulteta elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, na adresi Ruđera Boškovića 32, Split.
II. Prijedlog dnevnog reda sjednice skupštine:
-
Utvrđivanje kvoruma;
-
Usvajanje dnevnog reda;
-
Dodjela zahvalnica;
-
Izvještaj o radu Udruge;
-
Financijski izvještaj;
-
Odluka o visini godišnje članarine za 2019. godinu;
-
Strateški okvir HNK Hajduk š.d.d.;
-
Odluka o davanju suglasnosti Upravnom odboru za pravni posao;
-
Izbor revizora;
-
Ugovori;
-
Ostalo;
III. Materijali za skupštinu članovima će se dostavljati na njihov pisani zahtjev zaprimljen na e-mail Udruge nas@hajduk.hr najkasnije tri dana prije dana održavanja skupštine.
IV. Uvjet za sudjelovanje na redovnoj skupštini je prijava (najkasnije 3 dana prije dana održavanja skupštine). Prijave se vrše na e-mail adresu Udruge skupstina@nashajduk.hr u kojoj je obavezno navesti ime i prezime te broj članske iskaznice. Zainteresirani za materijale za skupštinu iste mogu zatražiti putem elektroničke pošte uz prijavu za sudjelovanje ili naknadno na istu e-mail adresu, a najmanje tri dana prije dana održavanja skupštine.
Sudjelovanje na skupštini moguće je uz prethodno predočenje osobne iskaznice, poželjno i članske iskaznice.
U Splitu, dana 06. kolovoza 2018. godine.
Udruga „Naš Hajduk“