Opet među najboljima: Projekt ˝ZA SVA VRIMENA˝ Udruge Naš Hajduk među 16 najboljih u RH!

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on facebook
Facebook

Društveno poduzeće Brodoto i ove godine bira najbolju društveno korisnu kampanju među onima koje za cilj imaju poboljšanje kvalitete života i društva općenito, a koje pokreću udruge, inicijative, zaklade, neprofitni mediji i druge neprofitne organizacije.

I druge godine za redom kampanja udruge Naš Hajduk našla se među 16 najboljih u protekloj godini po izboru struke.

Podsjetimo, prvi projekt „Ili jesmo ili nismo“ prošle je godine proglašen najboljim u Hrvatskoj prema online glasovima građana, a uvršten je i među top 5 crowdfunding kampanja u Hrvatskoj tijekom 2016. godine po izboru struke.

Nastavak projekta otkupa dionica pod sloganom „Za sva vrimena!“ Udruga je označila ključnim jer osigurava stabilan godišnji prihod za otkup dionica. Navijači se u projekt uključuju s manjim mjesečnim donacijama (od 27 do 150 kn) ili godišnjim donacijama (od 324 do 1800 kn) i to dolaskom u Odjel za članstvo ili putem web stranice www.nashajduk.hr . Sve donacije se zbrajaju za glavnu zahvalnicu donatorima – tematski park na Poljudu s imenima donatora.

Među polufinalistima su i odlične kampanje poput IRIM – Croatian Makers (STEM revolucija), Pokret Otoka / Island Movement,SOS-Dječje selo Hrvatska, Prijatelji životinja, Vatrogasci – Oni su naši Heroji, HGSS – Hrvatska Gorska Služba Spašavanja…

Glasovati možete na ovom linku, a izabrati se mogu 3 kampanje od predloženih 16. Glasovanje završava 8. veljače u 23.59h.

Tvoje ime uz Hajduk

Za sva vrimena

Park Za sva vrimena kruna je projekta otkupa dionica i trajni spomen povezanosti navijača i kluba. Neka se i tvoje ime nađe među njima – Za sva vrimena!