Poziv na redovitu Skupštinu Našeg Hajduka

WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Facebook

Na temelju članka 21. Statuta, Upravni odbor Udruge „Naš Hajduk“, Zrinsko-Frankopanska 17, Split OIB: 94840720718, poziva sve članove Udruge na:


R E D O V I T U
SJEDNICU SKUPŠTINE

I. Redovita sjednica Skupštine Udruge „Naš Hajduk“ održat će se dana 10. prosinca 2021. godine, s početkom u 19:11 sati, u dvorani Fakulteta elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, na adresi Ruđera Boškovića 32, Split.

II. Prijedlog dnevnog reda sjednice Skupštine:

1. Utvrđivanje kvoruma;
2. Osvrt na rezultate u 2021. godini;
3. Odluka o visini godišnje članarine za 2022. godinu;
4. Operativni plan za 2022. godinu;
5. Financijski plan za 2022. godinu.

III. Uvjet za sudjelovanje na redovnoj Skupštini je prijava (najkasnije 3 dana prije dana održavanja Skupštine, odnosno do 06. prosinca 2021. god. u 23:59h). Prijave se vrše na e-mail adresu Udruge skupstina@nashajduk.hr u kojoj je obavezno navesti ime i prezime te broj članske iskaznice. Zainteresirani za materijale za Skupštinu iste mogu zatražiti putem elektroničke pošte uz prijavu za sudjelovanje ili naknadno na istu e-mail adresu, a najkasnije tri dana prije dana održavanja Skupštine odnosno do 06. prosinca 2021. god. u 23:59h.

Materijali za Skupštinu, članovima koji su ih zatražili, dostavit će se najkasnije dva dana prije dana održavanja Skupštine, odnosno do 07. prosinca 2021. god. u 23:59h.

IV. U skladu s trenutnim epidemiološkim mjerama, za sudjelovanje na redovnoj Skupštini obvezno je predočenje EU digitalne COVID potvrde koju možete dobiti na osnovu testiranja, preboljenja ili cijepljenja.


Sva pitanja vezana za COVID potvrdu možete saznati putem stranica:
https://www.eudigitalnacovidpotvrda.hr/ 
https://www.eudigitalnacovidpotvrda.hr/hr/cesta-pitanja

U Splitu, dana 29. studenog 2021. godine.
Udruga “Naš Hajduk”