Stručnjaci složni: Ciljevi Hajduka trebaju doći iznutra

WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Facebook

Jučer je u Sveučilišnoj knjižnici u Splitu održana javna diskusija pod nazivom „Izazovi suvlasničke uloge Našeg Hajduka”. Uz predstavnike Našeg Hajduka, tajnika Luku Domikulića i člana Upravnog odbora Antu Krnića, sudjelovali su profesori Neven Šerić, Želimir Dulčić i Stjepan Laća s Ekonomskog fakulteta u Splitu te Zvonimir Akrap, član uprave OTP banka d.d. Hrvatska.

– Ovaj model nema jednog vlasnika koji postavlja smjer. Međutim, to ne znači da Klub nema strategiju i strateške planove. Upravo suprotno, oni time postaju još bitniji. Također, ovaj model zahtijeva najvišu razinu transparentnosti koju će Naš Hajduk tražiti, rekao je tajnik Našeg Hajduka Luka Domikulić

Diskusiji su prisustvovali i predsjednik Hajduka Marin Brbić, predsjednik Skupštine Vinko Radovani i članovi Nadzornog odbora Nino Martinić, Marko Mustapić i Tin Laušić. Cilj diskusije je bio bolje upoznavanje članova i navijača Hajduka sa suvlasničkom ulogom Našeg Hajduka i načinu kreiranja mjerljivih i ambicioznih ciljeva, a bilo je i razgovora o unaprjeđenju modela i načinu na koji bi trebao funkcionirati u budućnosti.

Na prijedlog Našeg Hajduka da ciljevi trebaju doći iznutra Zvonimir Akrap je odgovorio: Ciljevi apsolutno trebaju doći iznutra. Imamo demokratski izabran Nadzorni odbor koji nakon toga bira Upravu. U tom dijelu je zadatak Uprave da predloži strateški okvir, odnosno ciljeve koji će se ostvarivati u tom mandatu te ih usuglasi s Nadzornim odborom. Nakon toga Nadzorni odbor potvrđuje tu strategiju i  s njom ide pred Skupštinu. S obzirom na način upravljanja Hajdukom ne vidim da bi strateški ciljevi trebali doći izvana, nego isključivo u okviru mandata koji Nadzorni odbor ima. Viziju nije nametnuo netko izvana, već vlasnik. Zadatak Nadzornog odbora i Uprave je kako postići taj krajnji cilj, a onda ostaje najvažniji dio, da svaka akcija koja vodi do tog cilja ima svog nositelja, jasne rokove ispunjenja i razdoblje u kojem se mjeri.

Osim predstavnika Hajduka, u diskusiji su sudjelovali i članovi i navijači Hajduka koji su imali priliku čuti mišljenje stručnjaka, ali i postaviti pitanja.

– Puno smo pričali o ciljevima, a malo o ambicioznosti tih ciljeva. U kompanijama u kojima je na čelu jedan gazda, taj gazda upravi postavi ciljeve od kojih se njima “tresu gaće”. Kako mi, u ovom našem modelu možemo osigurati da iznutra ti ciljevi budu dovoljno ambiciozni, upitao je član.

– Važno je da prezentirani ciljevi budu argumentirani. Ti ciljevi moraju biti potkrijepljeni analitikom. Oni nisu proizvoljni, nego su rezultat analize konkurencije, tvojih prednosti i nedostataka. Tako da oni moraju nas uvjeriti da su ti ciljevi ambiciozni, odgovorio je Luka Domikulić.

Javna diskusija još je jedan korak prema potpunoj transparentnosti i uključivanju svih dionika u proces unapređenja modela upravljanja Hajdukom. Također, ovo nije kraj procesa već početak novog ciklusa razmišljanja navijača o njihovoj suvlasničkoj ulozi.