Na temelju članka 21. Statuta, Upravni odbor udruge „Naš Hajduk“, Zrinsko-Frankopanska 17, Split, OIB: 94840720718, poziva sve članove na:
REDOVITU SJEDNICU SKUPŠTINE
I.
Redovita sjednica skupštine udruge „Naš Hajduk“ će se održati dana 15. prosinca 2023. godine s početkom u 19:00 sati u amfiteatru “A100” na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje na adresi Ruđera Boškovića 32 u Splitu (dalje: skupština).
II.
Prijedlog dnevnog reda skupštine:
- Utvrđivanje kvoruma
- Izvještaj o radu za 2022. godinu
- Financijski izvještaj za 2022. godinu
- Osvrt na tekuću 2023. godinu
- Operativni plan za 2024. godinu
- Financijski plan za 2024. godinu
- Odluka o visini godišnje članarine za 2024. godinu
III.
Uvjet za sudjelovanje na skupštini je prijava najkasnije 3 dana prije dana održavanja skupštine, odnosno do 11.12.2023. godine u 23:59 sati.
Članovi svoje sudjelovanje na skupštini moraju prijaviti na e-mail skupstina@nashajduk.hr te obavezno navesti ime, prezime i broj članske iskaznice.
Članovi imaju pravo zatražiti da im se dostave svi dokumenti koji su vezani uz neku odluku na skupštini najavljenu u dnevnom redu na e-mail skupstina@nashajduk.hr najkasnije 3 dana prije dana održavanja skupštine, odnosno do 11.12.2023. godine u 23:59 sati.
Zatražena dokumentacija će biti dostavljena najkasnije 2 dana prije dana održavanja skupštine, odnosno do 12.12.2023. godine u 23:59 sati.
Sudjelovanje na skupštini je moguće uz prethodno predočenje osobne iskaznice, poželjno i članske iskaznice.
U Splitu dana 04. prosinca 2023. godine.
Upravni odbor udruge „Naš Hajduk“