Zahvaljujući modernoj tehnologiji Odjel za članstvo Hajduka izradi 2 članstva u minuti i čuva milijune podataka

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on facebook
Facebook

U novouređenim prostorijama Razreda u Domu mladih održan je meet up „CRM između tribina i terena“ na kojem su okupljeni mogli čuti koja tehnologija stoji iza učlanjivanja desetaka tisuća članova Hajduka svake godine.

Na samom početku predstavljeni su govornici koji imaju značajnu ulogu u razvoju CRM sustava. Svoja iskustva u nešto više od sat vremena prezentacije podijelili su Teo Prkić, voditelj Odjela za članstvo, Domagoj Piplica volonter Našeg Hajduka te Dragan Vujnović vlasnik i direktor Maven Mulea, partnerske tvrtke Salesforcea.

Prvi dio o tehnološkom aspektu razvoja ovog modernog sustava prezentirao je Domagoj Piplica.

– Primarna motivacija je efikasnost i automatizacija procesa. Uz to, važno nam je i prikupljanje informacija o članovima, a sve kako bi njima mogli posvetiti više vremena i bolje odgovarali na njihove potrebe, pojasnio je Piplica što stoji u srži ove inicijative.

Zatim je riječ preuzeo Teo Prkić pojašnjavajući što je sve ovaj sustav omogućio Odjelu za članstvo.

– Hajduk je zapravo jedini klub u Hrvatskoj koji ima ovoliki broj članova što dokazuje podatak da cijela baza članova broji više milijuna podataka. U ovom području je Hajduk sigurno nekoliko koraka ispred konkurencije i to ne samo iz svijeta sporta, pozicionirao je Hajduk kao pionira na ovom području Prkić.

U protekloj godini razvio se cijeli niz mogućnosti u radu s članovima koji su oni mogli direktno osjetiti, ali i koja su poboljšala rad Odjela za članstvo.

– Dvije trećine članstava dolazi online ili kroz bankovne izvode, a oba kanala su sada u velikoj mjeri automatizirani. Za razliku od ranije, sada jedna osoba u 8 sati može izraditi više od tisuću članstava, naglasio je važnu novost u radu Odjela za članstvo Prkić.

Posljednji se okupljenima obratio Dragan Vujnović koji, kao vlasnik tvrtke Maven Mule, uz Naš Hajduk radi s brojnim svjetskim tvrtkama poput RollsRoycea i Vodafonea.

– Drago mi je da smo i mi dio ovog pokreta i da je Naš Hajduk postao prva neprofitna organizacija u Hrvatskoj koja koristi najmoderniju CRM tehnologiju. Također, tim potezom je omogućio i ostalima da nekad u budućnosti koriste ovaj program, ponosno je istaknuo Vujnović.

Na samom kraju prezentacije pozvani su svi potencijalni volonteri koji su radili u sličnim sustavima te je nastavljeno neformalno druženje na kojem su se razmjenjivala iskustva i nove ideje za daljnji razvoj članstva u Hajduku.